Wednesday, December 16, 2009

fra Norge

Kallid sõbrad! (alustasin ma pugejalikult, sest ma pole ju endast eriti märku andnud, aga tagasitulles ikka ootan, et kõik mind armastaksid nagu varem ja tahaksid minuga kogu aeg suhelda. ja ma tean, et ma olen kohutav blogipidaja, aga äkki tagasitulles kirjutan pika jutu "minu Norra ehk kolmas teismelisus" või midagi sellises stiilis.)
selle südamelt ära saades, võin ka alustada tavajuttu.
ma olen elus!
ja ma tulen tagasi (ma nägin, et mõnes blogis juba on jutud liikvel.) naasen reede õhtul (kõik võite mind tulla tervitama lillede ja lilledega. kõiki teisi asju olen siin juba liiga palju tarbinud äramineku pidustuste käigus).
praegu üritan asju pakkida. ma vihkan pakkimist. ja mul on kohutavalt palju asju.
ja vahepeal on täitsa kurb.

2 comments:

  1. Millal end siinkandis esitled ja tatart ja õlut lubad tuua?

    ReplyDelete
  2. hehhee! no mul on nädalavahetus vaba. ja kui vähegi saate, ärge ôlut tooge. (tatart vôib). ôlut ma olen siin nii palju tarbinud. pulsi siider on eelistatum. ja no kôige eelistatum on muidugi iivöl siider, tema järele igatsen ma väga. (aga samas ma olen harjunud raskete aegadega ja joon ôlut ka. ônneks aass pilsnerit ega ringnest Eestis ei müüda. huhh!)

    ReplyDelete