Thursday, July 9, 2009

Palju 6nne,

meile k6igile, kes on suutnud temaga 26 (kes rohkem, kes væhem) aastat koos elada. Muahhahhaaa!*
aga tegelikult PALJU &NNE SYNNIPÆEVAKS, KATRE! ja teistele ka, keda tuleb aina juurde. tæna on instituudis yhel synnipæev, kohe læhengi jæætist næost sisse ajama. homme læhen yhe noormehe peole, kellel on ka tegelikult tæna synnipæev. 9.juuli on yks populaarne pæev, mil syndida. homme siis v6tan teie k6ikide terviseks, ilmselt paar 6lleshotti. (pole kindel tasuta alko olemasolus. ja tegelt ma ei ole joodik, kuigi alko kæib læbi minu pea igast postitusest. ilmselt olen rehabiliteeruv joodik, tahaks, aga ei saa.)
ja Katre auks vaadake seda. (peaks 6ppima videosid siia yles panema). ma tean, et mind m6rvatakse umbes neljalt poolt selle lingi eest. ma ise muidugi teeksin seda ka, kui keegi teine selle yles paneks. nærvide rahustuseks vaadake seda.
jutu kokkuv6tteks: ma tahan ka peoole, kus Katre isa kæib kogu aeg ringi shampusepudel kæes ja kysib, et kas ta valab juurde, kus mængib Barry White ja meie k6ik tantsu vihume, pærast læhme levikasse, kus me ka k6ik tantsu vihume. ja yldse on maailma l6busaim! (Katre synnipæevast on jutt, kes ei m6istnud.)

*tegelikult ma ei tea, kes ta on ja kui vana

3 comments:

  1. rahune: sa ei ole joodik, vaid vahetusüliõpilane.

    ReplyDelete
  2. rahune, Sa saad kohe peksa selle lingi ülespanemise eest!!

    ReplyDelete
  3. ja ma nõudsin eile Levvaris šampa ka välja ja siis kulistasin selle endale sisse. pheen.

    ReplyDelete