Friday, July 24, 2009

pildid

saime kätte instituudi kaamera. panen môned pildid siia ka. varsti ma saan isikliku fotoka ka, siis äkki ilmub siia veel pilte, turistikaid rohkem.

käisime kirsse korjamas tee ääres. need ilmselt kuulusid kellelegi











seega enamus ajast ma olin sellise näoga











kohustuslik pilt, kui on kaks inimest ja üks kaamera



















meie rattad. Ride of Glory nagu Laura neid kutsub











meie majake. minu aken on kôige ülemine. Laura tuba on teisel pool. alumised aknad kuuluvad köögile ja elutoale.











tôeline maaülikool











ja mina ja teised tshikid pôllumajandusmuuseumi ees 50ndatel

2 comments:

  1. tänan tänan! see on loomulikult minu tavapärane nägu, ma pingutan väga, et seda iga päev ühiskonna normidega sobitada.

    ReplyDelete